Tips på bio?

Det var inte så smart att ha bad på morgonen trots allt, efter att ha fått klor i ögonen är man trött hela dagen och jag blev ju inte speciellt mycket piggare av att ha matte efteråt, fast det gick bättre än väntat, jag trodde jag skulle ha glömt allt som jag lärt mig, men icke...Igår var jag duktig och rensade datorn med ful/ suddiga bilder och filmer som man sett och annat skräp, så nu är den rensad. (intresseklubben antecknar!) Senare ikväll blir det att fara till bion med Tonje, Matilda och Cassandra, vi sa se på Allt flyter, hoppas den är lika rolig som på reklamen. Jag har även bestämt att jag ska ta och se i taket lyser stjärnorna när den kommer ut på bio eftersom jag har en massa biokort m.m..

Någon som har sett någon bra bio på senaste tiden, tipsa?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0