school of rock på tv:e nu.

God morgon!

det är så att jag ska ta hand om en hund och hennes lilla valp som är en vecka och en dag idag...fattar ni hur söt den är. Mamman heter Kyra och är någon sorts pudel, och lilla valpen ser ut som en rotwailer, det är svart med lite bruna fläckar och lite vitt, hur söt som helst. När dom kom hade jag just  duschat med en turban i håret, roligt...

Idag hade jag tänkt att kolla igenom lite skolarbete... men det verkar inte bli något utav det...tänkte äta nudlar nu, fast klockan 5 ska jag dra upp till pappa och äta middag där...hmm..sen ska jag och tjejerna se någon film hos Tonje. Det ska bli kul!

nu....nudlar


Kommentarer
Postat av: Mamma

Mamma är TOY Pudel = Liten - Får vara max 29cm hög

Pappa är Papillon = Fjärolshund = Liten, skall vara ca 28cm. Det är en kille och vi har inget bra namn ännu, men det skall vara Tufft! Vi får se hur han ser ut om några veckor då är det kanske lättare att döpa honom.

2009-01-12 @ 01:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0