lipstick jundgle.

Tjosan, gansak "slapp" skoldag idag, gick sådär (skånska,blev full på min coca cola..Matildii) på örat (biologi) testet/provet/förhöret. Mamma var även jätte gullig som körde mig till strömpilen där jag kunde gå igenom alla reor, jag hittade en vit väska och en kofta på vero moda som jag är riktigt nöjd med.  Nu sitter jag och ser på nya serien Lipstick jundgle, nja..

Hanna frågade även fall jag ville följa med på öppet hur på TBS, så vi åkte dit efter vi varit på strömpilen, det bjöds på fika och ståupp komik, det var väll roligt, men jag tror inte det är någon skola jag vill gå på. Imorgon ska vi gå på öppet hus på dragon, där kanske det finns någon linje jag kan ha som andra hands val m.m.
Nu ligger små hundran och myser i soffan med mig. mysmys.

Kommentarer
Postat av: Bloggdesign

Så nu har jag fixat klart nästan hela din design.

Är bara bilden i menyn o texten som fattas.

Om du ens känner att du vill ha de längre, kanske blir lite för mycket?:)



Ska försöka fixa resten i morgon för blogg.se krånglar för mig just nu.



Mvh

Sanna

2009-01-20 @ 02:21:27
URL: http://bloggdeesign.blogg.se/
Postat av: tonjoiiiiiioghsdfughösfdgböfsdbgfbgiöfdugb

vilken fin design !

2009-01-20 @ 15:53:23
URL: http://lifeofmeandmore.blogg.se/
Postat av: Cassandra

SÅÅÅÅÅÅ GRYMT ANYGG HEADER !: D HJÄLP MIG! :O

2009-01-20 @ 15:59:29
URL: http://madebycassandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0