2009!

Grattisgrattis till det nya året!
Själv hade jag super trevligt med mina närmaste vänner. Vi hade köpt en massor av chips, läsk, Cassandra/mamma bakade en kaka (som var super GOD) och glass...det blev så mycket så vi åt resten till frukost imorse..
Vi festade loss till en skiva som Matilda gjort endast till detta (gullunge)!
När vi lekt lekar som namn i pannan leken for vi ner mot stan, med allsång på vägen..mycket trevligt..

Sedan stod vi och frös framför fyverkerier, men vackert var det..vi träffade endast två från klassen...
haha..när vi skulle öppna en läsk/bubbeldricka...backade alla random undan..men "korken" flög inte ens...haha vilken Flopp!

Sedan när racketerna slutat stack vi hemmåt...och fortsatte äta snax och onyttigheter...vi lekte även en lek som Matilda sett, att man kläcker ägg mot panna...det slutade i alla fall med att jag hade äggsmet i pannan..vi såg även en snutt på björns film..och little miss snushine, fast jag,Tonje och Matilda blev slummriga och gick och la oss..runt 5 tiden..

Sedan vaknade jag utav att någon petade på mig, då var klockan runt 12 någon gång..
När alla vaknat satte vi oss och såg på Tjenare kungen..

Tack Girls för en riktigt lyckad kväll!


Gruppbild



Cassandra var påven..

Parteyy



flumm-bild från imorse..


Man får ju inte missa Cassandras fina klänning..


hehe..några bilder från gårdagen/ idag.. lite i fel ordning, menmen


Kommentarer
Postat av: haniini

Usch,ser störd ut, hehe :)

Bbästa !

<3

2009-01-01 @ 17:48:38
URL: http://haniinidevil.blogg.se/
Postat av: Marcus Å

Det var väldigt trevligt! :D

2009-01-01 @ 18:34:26
URL: http://slipsens.blogg.se/
Postat av: Ida Hasselqvist

Vilken mysig blogg du har! Hur är det med dig då? Kraaam

2009-01-01 @ 18:52:38
URL: http://hasselqvist.blogg.se/
Postat av: My - miljöbloggen

fina raketbilder, sådana är svåra att ta ;D

2009-01-03 @ 10:40:54
URL: http://birch.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0