16 jan.

Hejhejhej!

Idag har det varit coldcoldcold (kallt) här i Umeå, bara vägen till badhuset gjorde mitt hår vitt och fryst. Härligt att komma fram, sedan så hade vi simprov, jag klarade 17längdes som var Mvg, jag blev faktist inte ett dugg trött förutom lite ansträgning i magen. Jag "klarade" äv en av att dyka...enligt min idrottsläraren. Lite senare på dagen hade vi engelska då två australienare besökte våran klass, trevligt, trevligt. Dom bjöd på något jätte äckligt... det var salt, såg ut som chocklad, men jag kan garantera att det inte smakade som det, ursch!

Sen hade vi lunch då var det proppfullt i matsalen så vi var tvugna att sitta i korridoren...

ikväll ska jag och Cassandra iväg till Tonje och se klart den omtalade filmen twilight!

Kommentarer
Postat av: bloggdesign

Hej!

Ja det är gratis:)



Mvh

Sanna

2009-01-17 @ 15:50:19
URL: http://bloggdeesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0