what a bargin...

Dagens gjort!

Gått i skolan, började med teater istället för matte och svenska (yes!) Teatern var Jätte rolig tyckte jag och "gänget" Haha
Sen hade jag träning med Gunnar, han är rolig han! Haha. Sen var mamma snäll och kom och hämtade mig , så då for vi och shoppade lite, jag köpte en jätte lång vit/ vaniljfärgad halsduk, så varm och skön och en mörkblå baströja, båda kom från Vila. Sen kom vi hem, gjorde middag, satt och såg Top Model till maten....Men det är så grymt dåligt att alla bra program är exakt samma tid och kväll! Gaaahh, jag blir galen!

ikväll innan jag går och lägger mig måste jag göra lite nytta, så vad sägs om att läsa alla texter...kommer jag orka det...?

Bild från teatern


fotograf: Andreas Nilsson
Pojke flicka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0