kavaj, Päls, rutigt...

Stockholmstreetstyle

bild till artikeln 

Oliva


Berätta om din outfit, vad har du på dig?
- Jag har på mig ett par skor från Vagabond som jag hittat secondhand, min kompis kjol som är uppsydd, ett grått linne från Urban Outfitters och en kavaj och väska från secondhand.
Vad kommer du satsa på i höst?
- Jag kommer använda mycket strumpbyxor och klänningar och spets.
Favorit i garderoben?
- Jag köpte en kjol från Monki idag som jag tror jag kommer använda mycket.

bild till artikeln 

Emma


Berätta om din outfit, vad har du på dig?
- Ett par skor från Zara, Acnejeans, t-shirten har jag köpt i en butik på Öland, pälsen är secondhand och mössan kommer från Åhlens.
Vad kommer du satsa på i höst?
- Päls tycker jag om, jag vill ha en pälsväst.
Vilket är ditt favoritplagg i garderoben just nu?
- Jag har ett par 70-tals jeans från 70-talet som är helt nya med lappar som jag fick av en tjej. Dom är en favorit.

bild till artikeln 

Mathilda


Berätta om din outfit, vad har du på dig?
- Jag har på mig mammas skor, ett par byxor från Cheap Monday, min kompis skjorta från secondhand, koftan är från Pour och väskan är secondhand.
Vad kommer du satsa på i höst?
- Det var en svart sammetsklänning från Monki.
Vilket är ditt favoritplagg i garderoben just nu?
- Jag tror den här klänningen kommer bli en favorit!

http://stockholmstreetstyle.feber.se/
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0