I´m so lazy

Hej hopp kallestropp!

Dagen har varit så slö!!!
Slösar bort mitt lov ordagrannt! Idag har jag i alla fall läst några sidor i biologi boken
Snart ska jag iväg på badmintonen, det var länge sedan!
Ska försöka åka förbi någon affär på vägen!

Imorgon blir det plugg, läxa,läxa,läxa! Om jag skulle få lite fritid skulle jag vilja gå på stan eller roa mig på annat sätt, men läxan måste bli klar i morgon!

Jag längtar till julkalendern börjar och när man får sätta upp julpynt, det blir så "fridfullt" i huset då!

Hugs!

Kommentarer
Postat av: m!

yooooooooooo

I´M HOMEEE!:d:dd:d:

SES IMORGON JUUUUUU!:DDD

2008-10-30 @ 16:58:45
URL: http://mittimatilda.blogg.se/
Postat av: My - miljöbloggen

Hej! Har du hört talas om de såkallade sopdykare som finns idag? Om inte, läs mitt senaste inlägg om detta och tyck till! Tack

2008-10-30 @ 18:44:55
URL: http://birch.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0