the Bookjacket is......

Hej!

Oj klockan var visst mer än vad jag trodde, Kom ju hem nyss (?)
Jag har i alla fall gjort klart min engelska läxa, Jobbat i matten och hjälpt mamma lasta av ett lite stenar, fick lite ont i ryggen (och jag som har läst om erganomi) Haha
Kan inte läsa in någon fysik, för svårt att träna in någon fakta när det dunkar musik från Cassandra. Blir GALEN!
Jag måste även göra klart idrottsuppgiften, blir kanske på läxhjälpen efter skolan imorgon!

Idag lånade jag en bok som hette Knappt lovlig, skriven av Katrina von bredov.



Nu ska jag äta mat!

Kramar!

Kommentarer
Postat av: Cassandra Lindgren Ståhl

det dunkar bra! :D

2008-11-05 @ 21:38:57
URL: http://madebycassandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0