Sick.

God morgon!

jag blev sjuk i natt så när jag vaknade hade jag feber, ont i halsen, nackspärr, mådde illa och hade fruktansvärt ont i huvudet.
Tanken på att vi var 11 stycken i klassen igår undrar jag verkligen hur många det är idag! Jag hade verkligen sett fram emot idag, men icke, någon rackare har smittat mig.

Jag missar idrotten, luciatåget och filmen vi ser på so:n, snyft!

Har suttit och kollat på tve, inget bra på dagen..

Aaajj nu börjar det göra ont i öronen...

När jag skulle hämta datorn blev jag jätte anfådd av att bara gå upp för trappen, ursch..
Och jag som tränat på engelskaglosorna så mycket, och jag som skulle lömna in hemkunskapsreflektionen och jag som var frisk, pigg ocg kry igår...och jag som ska på middag senare idag.



Någon som har tips om man blir frisk snabbt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0