En dag med Matilda.

Bilder bilder bilder...


Jag träffade en korre imorse...

Sedan for jag till Hagaskolans skridskobana..








Dagens outfit utav Matilda...

Matildii är bussiii

oj på sneddan....

Sedan mat..."gnagben" och glögg, tack Matilda! SUPER GOTT!

Sedan åkte vi lite mer..

Sen blev det kallt, så vi gick till någon bakgård och drog av oss skrillorna...

Efter det tog vi en lååång promenad till Kupan, där vi shoppade loss... jag hittade ett midje-nitbält och en svart kjol som jag ska sy upp. När det stängde gick vi till badmintonstadium (eller vad det nu heter) och träffade Cassandra....

Vilken dag, vilken dag...

Kommentarer
Postat av: Linnéa

tack! härliga bilder!

2009-01-01 @ 18:11:25
URL: http://linneahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0