6 days left.

Yo! hehe, (favorit uttryck..)

Har suttit och kollat på massor av tv:e Room raiders, next, bonde söker fru, medium.. Jag har så tråkigt...........................................................................

 Det var några typer som sjöng i aulan idag, inga kommentarer förutom att det var två tjejer som var riktigt duktiga..

Imorgon är det JUL LOV! På måndag drar jag till Tärna, det ska bli kul att träffa Bonzo och M&M och så klart åka snowboard, morfar har skaffat typ 4st...ååhh vad skoj.. förutom att typ hela släkten är borta, men jag är ju ialla fall kvar..

Jag ska försöka att inte bryta armen i år. Easy.


Cassandra kan åka snowboard. Den du...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0