Stockholmstreetstyle

Insperation till er läsare!

bild till artikeln

Filippa


Berätta om din outfit, vad har du på dig?
- Skor från Nine West, jeans och topp från Monki, halsband från Urban Outfitters och väska från Miu Miu.

bild till artikeln


Jojo & Malou


Berätta om era outfits, vad har ni på er?

Vi har kläder från det egna märket Jojo & Malou och så har jag en väska från Marc by Marc Jacobs.

bild till artikeln 

 Chrystelle


Berätta om din outfit, vad har du på dig?
- Jag har ett par röda All Star, en kjol från Weekday, Acnelinne som inte syns, DePalma-tröja, kuvertväska från H&M och scarf från Whyred.

bild till artikeln 

Elin

Linne från Weekday

Berätta om din outfit, vad har du på dig?
- Jag har på mig ett linne från Weekday, shorts från Topshop, skor från Rizzo och solglasögon från Ray ban.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0