öppet hus.

Har varit och ätit middag hos pappa, "älgkebab" serverades där. Gott var det! Och som ni kanske sett så har jag en ny design, jag är super nöjd, några små saker kvar, tack tack tack..
 
skolan idag var easy men det var inte idrotten, vi hade skidor, det ogillar jag skarpt. blev jätte trött, jag var som spagetti i benen när vi var klara. När vi gick mot näst lektion så sa Matilda att hon ville lära sig skata vilket jag ser fram emot, dock så var hon den sista jag trot vilja prova det. sommarsommarsommar!
På ev så var Matilda och Tonje busiga eller trötta..eller både och.... fick inte så mycket gjort.

Ska snart iväg till dragonen där dom har öppet hus ikväll, men jag vill åka snart så att jag hinner se top model. Dom programen som jag är intresserad av där är frisör, desig och häls...blabla.. något liknande.

Oj juste, idag måste jag göra klart fysiken....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0