Friday.

idag har jag varit febrig, snuvig. förkyld helt enkelt. På idrotten fick jag  sitta i juryn till "stjärnor" på is. Sen hade vi matte prov, vet faktist inte hur det gått. Äckel mat på skolan idag, pannkaka. så nu mår jag illa av hunger. Annars har det varit en ganska rolig skoldag, film på so:n, den har jag äntligen börjat gillat. Men det roligaste var endå när jag och Hanna gick hem, då kom en kille i klassen cyklande i hög fart, och körde in i  en snödriva. Haha. Ikväll vill jag till ug eller något annat skoj. Imorgon kommer jag förmodligen fotografera lite eller gå på stan...och träna fysik, musik och kemi.

xoxo

Kommentarer
Postat av: Tonje

vilken kille ..?

2009-01-23 @ 18:20:07
URL: http://lifeeofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0