busig..

Hejsan!
I dag har det varit en toppen dag, jag har gjort orienteringen, fast det skulle inte skada om jag gjort en bana till, fast jag klarade två banor. Efter det så var jag och jobbade i cafeét med Matilda och syster yster, Där gjorde vi mackor, dansade, spelade pingis, sjöng, diggade musik, var Buuusiga och fixade so uppgiften som skulle in i dag, och dessutom slapp jag läxförföret, fast jag kan orden endå.
Det var rusning på cafeet i dag, massor av "kunder" haha extra roligt då! Vi har även spelat HÖÖÖG musik från Matildas ipod, som alla diggade...så som Håkan.....
I stora drag så har vi haft det jätte trevligt i dag och hoppas vi får göra det igen.
Så ikväll klockan nio blir det fika med tjejerna.

p.s Idag var det första gången jag drack kaffe och det var Super............Äckligt!

Heeelg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0