Sweet dream

Typiskt..jag missade Top model, det var ju dessutom 10:nde året. Hoppas det avsnittet går i repris.
Jag och Cassandra satt och pluggade under tiden, kanske var bäst det...Vi provade många metoder för att lära oss orden, bland annat att man ska göra en liten sång av det och det var just det jag gjorde åt Cassandra, jag sjöng en liten sång om emigration, imigration och migration..så hon ska kunna skilja på dom. Haha riktigt komiskt faktist!
Nu är det en film på tv:e som heter: Om en pojke. Fast jag ska inte se den..Jag kanske ska träna lite till eller se en film på datorn, kanske den nya filmen: The wedding date....eller vad den nu heter...ja den är ju på datorn så jag kan ju välja fritt...

Har just varit duktig och gjort i ordning kläderna jag ska ha i morgon, då blir det inte lika stressigt i morgon.

Nu är pyamas nästa, sen kanske det blir en film....Mys!

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0