Inspiration.


bild till artikeln
Billie

Berätta om din outfit, vad har du på dig?
- Jag har stövlar från Filippa K, strumpbyxor från Wolford, ett linne som klänning från H&M, kofta från Acne och min lillebrors skinnjacka, väskan är från Fendi och halsduken kommer från NK damaccessoarer.
Vad ska man satsa på till hösten tycker du?
- Mycket stickat, mycket grovstickat, päls, gärna rutor.

bild till artikeln
Sarah

Berätta om din outfit, vad har du på dig?
- Skorna är från Skopunkten, jeansen är Levis secondhand, tröjan är secondhand, sjalen är från Egypten och ett pannband som kommer in på Weekday snart.
Vad ska man satsa på till hösten tycker du?
- Mönster, schysta blandningar.

bild till artikeln
Joel

Berätta om din outfit, vad har du på dig?
- Jag har ett par chinos från Filippa K, en secondhandtröja från Beyond Retro, ett par vintagebågar, en väska från Calvin Klein och ett par skor från Vans.
Vad kommer du satsa på i höst?
- Jag kommer satsa på en svart rock.

bild till artikeln

Sofia

Berätta om din outfit, vad har du på dig?
- Jag har på mig ett par skor som är från Ellos, ett par gamla Cheap Monday-jeans, trosor från Lindex, en sönderklippt Thin Lizzy t-shirt och en väska jag köpt secondhand.
Vad kommer du satsa på i höst?
- Bara massa svart och Gothstilen.

http://stockholmstreetstyle.feber.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0