080909.

Hallå där!
Idag skatade jag till skolan för det kändes som jag var frisk, men nu känner jag min förkyld igen.
Jag måste jag verkligen plugga, plugga , plugga. Så jag hoppar över badmintonen!
I skolan idag skulle vi ha ett test för att se om man behöver gå i speciall-svenska eller inte, och då var det så att jag höll för öronen hela tiden under testet för att kunna koncentrera mig, vilket gjorde att jag inte hörde ett skit, men då så öppnade jag "öronen" och just då sa dom nått med att man skulle göra dom sista sidorna senare, så jag gjorde typ bara halva häftet, det gör mig mycket orolig. Så då kommer jag typ få spec-svenska bara därför, eller också för att jag är sämst i svenska, men endå! ÅÅÅåååååhhhhhhh, det är inte roligt att vara orolig!

Oj da, nu måste jag plugga in so-orden i min skalle!

p.s som sagt i tidigare inlägg ska jag ut och fota någon dag i veckan! Vill du följa?


Kommentarer
Postat av: cassandra

Ja tack gärna, imorgon??

2008-09-09 @ 19:58:47
URL: http://madebycassandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0