081003.

Tjena vänner med flera
Idag har dag en varit lugn/stressig dag..Provet gick så där, gick dåligt på någon övning.
Och som tur är att vi slutar tidigt på fredagar!

När jag kom hem gick jag ut med hundarna, det är så roligt att se på när dom leker i löven, och hur mycket dreggel dom har på sig när dom är klara.

Nu är det snart vinter, det har redan börjat bli så att när man andas så syns det vit dimma, eehh...ja ni fattar..

Ikväll hade jag och girlsen tänkte mysa till det med grillning, fast allt gick åt skogen för dom ville dom hällre se på film hos Cassandra, blev lite besviken faktist, när vi bestämt korvgrillning, då hoppar jag hällre över tjejmyset... så är det med det. Dessutom borde man passa på innan det är vinter helt och hållet!

......................................................................

Gizmo var jätte söt i natt, han kom och la sig i min säng och när jag vaknade var han kvar, gullehund!

Middag hos Pappa idag klockan 5. Gó mat!

Åååh vad jag har lust med att gå på stan! måste bli i helgen! Någon som vill följa?


Kommentarer
Postat av: Pernilla

jag slutade också tidigt idag, grymt skönt ju!

2008-10-03 @ 15:29:16
URL: http://pernillaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0