Strömavbrott, igen!!!

Hoj Hoj..

Sjukt kul dag idag...
sovmorgon, åkte till skolan med massa gott och ett par blommor till lärarna,dom blev väldigt glada! sen fick vi betygen, jag är glad, jag har höjt mig i många ämnen! Sen gick vi och såg när lärarna sjöng, vackert som vanligt. Efter det var det gröt till lunch men jag K och H tycker inte om det så vi gick och snaskade på fikat som var kvar(människospråk: gick och åt lite av fikat som var kvar) (Vi var lite busiga! hihi)

Sen drog vi till stan, jag hittade två julklappar... kan ej skriva vad... när jag skulle betala en klapp, blev det strömavbrott i hela butiken, läskigt! Men det visade sig att typ halva stan hade slocknat!
Efter ca 30min startade ljuset igen, då gick vi till nattöppet och hyrde film, eller inte jag men H och K gjorde det. sen åkte vi hem!

Nu håller jag på att ladda hem itunes till mammas ipod.... krångligt...

Kommentarer
Postat av: V

mysig dag :) jag älskar att köpa julklappar :)

2008-12-19 @ 17:16:27
URL: http://white.webblogg.se/
Postat av: haniini

Det var lätt hur kuung som helst, utom strömavbrottet då, :)

Måste lätt göras om, jag älskar fortfarande ditt hår I, ;)

Pussisar bbästaste I

2008-12-20 @ 10:20:00
URL: http://haniinidevil.blogg.se/
Postat av: Tina

Idag kommer jag köpa klart alla mina julklappar äntligen! Fin blogg btw:)

2008-12-20 @ 11:23:04
URL: http://tiiniwini.blogg.se/
Postat av: kerstin

:)går det bra med itunes och det där?

2008-12-20 @ 12:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0