Göra som T, lite att göra.

Gör detta testet inom tjugo min annars händer
det något som du inte vill, IMORGON!


Hur Svarar du i telefonen: Hej det är Isabell
mobil: hej det är Isabell
Gör du när du är kär i fel person: har ej varit det.
Tycker du om gul-bil-leken: Jaaa!
Hur Mycket pengar har du i plånboken just nu:inte mycket...
Hur Mycket är klockan: 09.04
Hur Många kontakter har du på msn: vet inte
Var spenderar du en regnig dag bäst: Hemma framför tv:en
vem Är ditt 10:e sms ifrån och vad står där?Brukar radera dom, kanske C eller T
Ringde dig senast? mamma

Pussade dig senast? Mamma
Vill du kasta en sten i huvudet på den? WHAT, Nej!
Saknar du mest just nu? Lippan
Ska du träffa imorgon? skolan
Sov du med senast? täcket
Vem fick du senast sms av? Telia, att jag måste fylla på pengar..

JA- OCH NEJ-FRÅGOR
Cyklat utan händerna: janej
Gråtit en hel natt: ja
Druckit så du spytt: nej
Åkt vattenskidor: nej
Åkt rullstol: ja

Köpt lösgodis för över 50 kr: nej
Haft träningsvärk: Ja
Önskat att du var det andra könet: Nej
Sett din kompis i rosa kanindräkt: Hanna har lovat att jag ska få se henne i en, hihi

Skola idag!

Kommentarer
Postat av: haniini

Yeees, ! : D

Jag var hemsk :(

2008-12-18 @ 09:19:35
URL: http://haniinidevil.blogg.se/
Postat av: haniini

Den sista ska du få se mig i någon gång, bara så du kan skriva "Ja" på den frågan :)

2008-12-18 @ 20:44:50
URL: http://haniinidevil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0