Barndomsminnen.

Så där ja! Nu har vi just kommit hem från stugan som vi ska ha klassresa i, det kommer bli jätte mysigt! Man kan spela pingis där till och med. Haha eftersom vi var där idag så har jag paxat en säng. Gud så mycket barndomsminnen som kommer fram. Det ända jag oroar mig för är att gå till toaletten, jag är mörkrädd i högsta grad! och det är ju en liten bit dit, fast det är ju vanliga toaletter i alla fall. Det kommer bli så mysigt med korvgrillning på kvällen, så himmla snällt av vissa föräldrar som sponsrar med korv, ägg och nu ska vi även bli sponsrade av ica typ..så nu får vi bananer! Nu håller jag på att packa väskan..ser vad som saknas och så...varma mysiga kläder i massor...Ficklampa!!!
Idag har jag även köpt chips och cheez balls. Mums... Ååååh vad jag längtar!
HAHAHA jag skaffade även mig en liten polare.. i sexårs åldern...eehh nja det kanske var sjuårs...men jaja i alla fall så var den en liten pojke som visade oss runt med sin farmor...och han blev ju lite busssiii kan man väll säja, hahaha...SPINDELMANNEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0