Rubrik.

där ja, kom just hem från att ha spelat badminton med min kära syster! Det gick hyfsat bra, om man tänker på att jag inte spelat badminton sedan jag bröt armen i påskas. Fast jag är inte bättre än Cassandra som jag var förut. HAHA (ironisk).

Elliot kom nyss, hoppade upp i sängen ( eller jag hjälpte honom lite på traven, haha) och nu ångrar han sig och sitter och skriker som en stucken gris fast jag hör ingenting eftersom jag har hörlurar! Stackarn! Fast han får skylla sig själv när han sitter och pruttar i mitt rum.

Jag har tydligen tagit fel på datum när Top Model ska börja enligt Cassandra, hon säjer att det börjar imorgon!

P.s idag är det första gången jag andvänt mina nya koss hörlurar, dom är bäst!

Kommentarer
Postat av: cassandra

HAHAHAHAHA du har aldrig varit bättre än min :P

stackarn :P stucken gris :P

jag vet inte om jag har rätt , men jag tror på den 3 sep, vi får se! :D UG i morgon? :D

2008-09-02 @ 21:00:20
URL: http://madebycassandra.blogg.se/
Postat av: Matillllda

Vilken tränare hade ni?:)

2008-09-02 @ 21:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0