Höst inspiration

bild till artikeln

Rebecka

Berätta om din outfit, vad har du på dig?
- Jag har på mig min pappas gamla Levis-jeans, en kavaj och tröja från H&M, en blandning av halsband, mössan kommer från Indiska, väskan kommer från Kookai och skorna kommer från Din Sko.
Vad kommer du satsa på i höst?
- Jag gillar spets och baggy pants, så mycket sånt.

bild till artikeln
Patrik

Berätta om din outfit, vad har du på dig?
- Ett par boots från Dior Homme, ett par byxor från H&M, kofta från Filippa K, kavaj från J. Lindebergoch en sjal från J.Lindeberg.
Vad kommer du satsa på i höst?
- Jag tror på bohemstilen.

bild till artikeln

Matilda N

Vad har du på dig?
-Kavaj från rützou, Klänning och hatt från Hm, Tygpåse från Marc Jacobs, Skor från Topshop.

Kolla gärna in Matildas blogghttp://www.matildan.devote.se/

bilder & text: http://stockholmstreetstyle.feber.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0