Sweet dream.

Så där ja, nu har jag lite mindre engelska uppgifter som ska göras, men jag har fortfarande några kvar, Väldigt drygt!
Tack för hjälpen Mamma och Racer! hehe

Ikväll har jag även sett på idol så att jag missade top model.

Hoppas min onda hals blir bättre imorgon så jag kan vara med på idrotten, även huvudet. Jaja jag har i alla fall sovmorgon imorgon som tur är, Härligt!

Bäst jag stänger ner datorn innan jag somnar på den....God natt!

P.s i veckan vill jag skata, gå på stan och fotografera men engelska uppgiften och provet förstör ju det, så jag kommer inte hinna! Pillutta dig, engelska-uppgift!  eller ska man säga tvi.....hahaha, oj vilken dålig humor jag får på kvällen.. Nighti Nighty



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0