kväll..

Idag efter skolan somnade jag efter jag gjort inlägger nedan, tills Mamma ringde, då skulle vi åka och handla, så jag gick ner till jobbet och väntade på mamma i ca tio minuter, och oj så mycket folk man hinner se då, 5 stycken moppepojkar, en rar liten tant, 3 hundägare, femtioelva bilar m.m. och vilket Höstväder!
Sen till maten satt jag och kollade på gårdagens top model som mamma spelat in åt mig, och nu sitter jag och ser på dagens...

Det här är en bild på Jag och igelkotten från igår.


Fotograf: Tonje
På hennes blogg finns fler bilder från igår, checka!  www.tonjess.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Pernilla

åh vilken liten söting!

2008-09-24 @ 20:59:22
URL: http://pernillaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0