Jag = duktig!

Åh vad duktig jag har varit idag, Jag hade pluggat så mycket så jag var säker på so.läxförhöret. Jag frågade Maria hur det gått med svenska saken (så då slipper jag oroa mig för det), jag har tränat engelska glosor och läst texten, så jag kan glosorna. Och alldelses nyss har jag Äntligen sytt in byxorna så där så det ser ut som chinos ( Det blev EXAKT som jag ville ha dom!) Är man bäst eller?...Ja!
Jag har fotat lite på på byxorna, på mig och på mitt rum men dom bilderna får ni se i något annat inlägg.

Eftersom jag varit så duktig ska jag kolla på IDOL i dag! Eller så kanske jag ska ta en tur med min skateboard, Tonje har förmodligen träning om jag gissar rätt...

P.s
Tur att inte jorden gick under idag! Det hade ju inte vart så skoj...

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0