Ekologiska jag....

Nu har jag kommit hem från "shopping" Haha. Jag köpte en ekologisk tröja på Vero moda!
Så grymt roligt man kan ha med godis har jag och Cassandra upptäckt i dag, (Man krossar big ben) Haha!

Idag är det väll inget bra på tv:en eller det kanske är outsiders lite senare. Fast mest av allt vill jag läsa Cassandras tidning.

I helgen blir det fika med flickorna, kommer bli trevligt! Och dessutom blev vi bjudna på "födelsedags middag" nästa helg, kommer inte riktigt i håg datumet.... Tack Matilda, det kommer bli trevligt det också...

Kommentarer
Postat av: Anonym

26:e!

hoppas på det:):):)!

2008-09-15 @ 21:03:25
URL: http://mittimatilda.blogg.se/
Postat av: Anonym

EKOLOGISK

2008-09-15 @ 23:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0