Bio time...

Nu har jag kommit hem från skolan. Efter lunchen åkte vi och såg på skolbio, den hette Pans labyrint, Jätte bra tyckte jag. Nu hör jag att pappa håller på att göra mat i köket, tror det blir pizza, så smarrigt!

Åååhh vi har ganska mycket i skolan nu, bland anat måste vi bli klara med en uppgift där en fråga är: Vad är globalisering....... Om du som läser det här, vet vad det betyder får du hemskt gärna berätta!

Plus att jag har ca 40 glosor på engelska som jag ska kunna till på Fredag!
Och..jag ligger efter i matten...

Dessutom har jag haft skit ont i alla muskler och leder (eller vad det nu heter) idag!




Bilder från filmen!

Fyra av fem toasters

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0