080923.

Sorry dudes, har inte varit så allert i dag, eller det är kanske det jag har varit så jag inte hunnit med bloggen.
Min dag började med skola, sedan så gick jag en sväng i "skogen" och fotograferade med min NYA KAMERA, som jag köpte igår!!! Den är en toppen kamera, ska försöka lägga in några bilder lite senare, dom blev jätte fina!
Sedan åkte jag och spelade badminton (VILKET PASS) blev jätte svettig!
Och nu sitter jag här, och blev väldigt sugen på att åka lite på min "rullbräda" som Kerstin brukar säga, så nu har jag smsat Födelsedags barnet Tonje som fyller 15år idag! Grattis till underbara dig! så nu ska vi en sväng med brädorna..



Grattis polar´n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0