080907.

Nu är jag hemma från svampplockning m.m.
Det blev var mycket svamp där vi var och plockade, vilket var kul för oss, så när vi kom hem gjorde vi oss en svampmacka var, och ni ska bara veta hur gott det var! Vi såg klart på en skräckfilm vi börjat se dagen därpå, den var inte så läskig förutom att dom pratade japanska, Haha.
Pappa var även snäll och uppdaterade några program i min dator, så nu flyter det bara på till skillnad från förut.

Och när jag kom hem (Till Mamma) gick jag upp till mitt rum, och vad ser jag då, jo att Världens Bästa Mamma har hängt upp ett fint tyg som vi köpt på Ikea tidigare i sommar, på min bokhylla. (Det är som en fondvägg) Jätte Vackert!
Tack, Tack, Tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0