Vill du veta en sak? jag har kramat...

God dagens!
Min dag har varit väldigt bra!
Dagen började med prao 11-14, härliga tider. På praoen får vi (jag, Kerstin &Matilda) Börja med att vika servetter, sedan ta bort efter gästerna och leda dom vart dom ska sitta. Fast det bästa av allt är att vi får äta efteråt, Så himla GOTT!
Just idag var det lite roligare att äta, vet ej varför (NOT)Hihi jag var busshi.
Seda cyklade jag förbi syrran som jobbar på en "kiosk". Då fick hon sluta när vi kom så då skulle vi fara och hämta Cassandras cykel, vem ser jag då? JO ADAM TENSTA! Gaahh...självfallet går jag fram med snabba steg och kramar honom...och snabbsnackar så som hej, är det bra, ha en bra dag..m.m...
Så nu alla vänner i närheten, så kommer ni få höra något 24-7... :Vet ni vad jag har gjort?Jag har kramat Adam Tensta.

Hahahaha Cassandra whannabe.

P.s Jag har kramat Adam Tensta! Hahaha

Kommentarer
Postat av: cassandra

Ja har ju sagt det! du wannabe mig! ;)



jo du en till sak... m.m?? du sa knappt "hej" :P

2008-10-16 @ 16:04:11
URL: http://madebycassandra.blogg.se/
Postat av: M

Sv: naaaj, vad coolt! nu är du glad va?=)))

2008-10-16 @ 16:22:46
URL: http://mittimatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0