Kan inte prata...HJÄLP!

Hej och hå!
Har inte hunnit med bloggen av många olika skäl, varit på Vila utförsäljning, hämtat Gizmo och Plexus(hundar), städat hela mitt rum...ojojoj säger jag bara, det Behövdes!!! Nu är det fint här igen, anledningen varför är för att Mormor och Morfar kommer i morgon, och dom ska förmodligen bo i mitt rum eftersom jag har en jätte stror soffa som man kan sova på...Dom hade nog inte kommit in kan man ju säga...!
Sen har jag sett Top model, Helt klart rätt vinnare säger jag bara!

Plus att hela skoldagen har jag låtit som en kråka som är i målbrottet...ja konstigt va...det började med en vanlig förkylning, då man har ont i halsen så det gör ont när man pratar..sedan...började det låta som SandraBråding..om ni fattar...Och nu är det ännu knäppare..jag kan inte ens hosa bort det..Jätte obehagligt.., inte så roligt heller eftersom ingen vill att man ska prata, och det är lite svårt för mig som är en pratkvarn...Jaja det blir säkert bättre imorgon...

Har provar Te och halstabletter.... Något tips...Behöver det!

haha det låter som jag svalt något på tvären...Haha

Ursch måste plugga inför provet!!! Tur att det är en Chill dag imorgon då...........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0