illustration

Hej där!

Idag har dagen på skolan varit bra, dels för att det är min favorit dag, m.m...Dock var min hals ännu värre idag!
Och på Hemkunskapen gick det strålande, precis som vi ville ha det!

Och när jag cyklade hemåt njöt jag av en låt från Håkan.. Kan det bli bättre?

Ursch, imorgon är det engelska prov Och engelska glosor, dom hade jag glömt...Opps.. Bäst jag går och tränar...

....................................................................

Igår gjorde jag en illustration på mig själv med penna och papper...Haha det var skoj! Lägger in bilden när jag hinner...

Kommentarer
Postat av: Anonym

lycka till med engelskan imorrn!

2008-10-02 @ 18:50:01
URL: http://pernillaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0