God dagens.

Hej där!
Idag har skolan varit lika slapp som igår.
Efter skolan var slut gick jag till läxhjälpen och gjorde lite bild. Sedan cyklade jag allt vad jag kunde mot badmintonstadion, det tog sju minuter. Då hade vi tränaren Erik! Haha han är ju bara för kul.
- Det var väll du som brytit armen i våras.
- Ja.
- Du kommer väll ihåg att jag tränade dig.
- Ja det kommer jag.


Haha, Han kommer i håg "talangerna"

Sedan cyklade vi hem så svettiga så det nästan såg ut som vi badat. Nja.. kanske lite övedrivet...
Tog ett VARMT bad efter maten.

Efter jag badat satt jag mig med en bild-uppgift som ska in i morgon, Panik!
Nu är jag i alla fall klar!

Cassandra sitter och glor på moulin rouge så det verkar inte bli nån tv:e för oss andra i kväll (Mig & Pappa)
Kanske skulle kunna ta och läsa en bok, den jag håller på och läsa nu heter Hur kär får man bli? skriven av Katrina Von Bredov.

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: cassandra

skit i tv:n!



Moulin rouge ÄGER! :D

2008-10-07 @ 21:38:07
URL: http://madebycassandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0