081006.

Hej

Har slutat för ca en halvtimme sedan, slutade tio i istället för tio över, tack vara Håkan som inte vet om att vi slutar då, hahaha! lättlurade gubbe!

Så då när jag såg på klockan insåg jag att jag hinner hem och vinka av Mamma som skulle åka tre..Jag kom exakt i tid, Hoppas hon får en skön "semester" , det var hon verkligen värd!  
Jag skulle också vilja åka bort från skola ett tag men det skulle inte funka, prov, prov, prov...! så är det när man gå i nian.

Jag kan i alla fall glädjas med att jag tyckte andra delen på provet idag var "lätt" och att det inte är några prov i veckan, även att jag han mycket på slöjden idag! Och just ja...prao nästa vecka, jippyi!!  Haha stavade fel från börja , råkade skriva prov, HAHA

Nu sitter jag och kollar på Gosip girl!

Kommentarer
Postat av: Matilda

haha! definetly! jag lyder the boss;-)

2008-10-06 @ 19:35:19
URL: http://mittimatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0