081108.

Gårdagen i bilder!


Vi började att åka buss i någon timme...

Vi stannade och åt på Max ( Kolla in vad söt Matilda var! )

Vi åt god mat (Min mat)

( Cassandras kycklingsallad!)

På vägen ut träffade vi en clown som vi lekte med.

Tonje tyckte det var skoj!

Kerstin tyckte det var skoj!

Matilda tyckte nog att vi var barnsliga!

Tillslut gick vi med (max)flaggan i topp! (Hade med den på hela resan!)

Sen fortsatte vi att åka buss... (sne bild) Fotograf:Matilda!!

Kerstin lånade kameran och fotade någon randomkvinna!:/ (?) spökeee

Sen kom vi fram, satte oss och lyssnade på en föreläsning.. ingen bild från det, sen såg på ett band (lyssnade)

Sen kom Karma, där dom gjorde håruppsättningar, vi skrev upp oss, Cassandra och Tonje fick Tuffa frisyrer..

Tonje (nästan klar)

Cassandra(nästan klar)

Tonje klar!

Cassandra klar!

Sen gick tjejerna och spelade tvespel, jag stod kvar och såg på!
Efter det gick jag och gjorde pin!

Mina pin!

Sen åkte vi hem igen...


Kommentarer
Postat av: M

ååh vad fina bilder! haha, jag såg jävligt sur ut på bilden från max! haha!

2008-11-10 @ 18:02:57
URL: http://mittimatilda.blogg.se/
Postat av: hanna

Jaaag vill också göra pins, !

Får väl dra ner till Hammnis&göra det nån dag, snart hoppas jag.

^^

2008-11-11 @ 21:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0