Typ svettig...

yhhee.. mysig rubrik, fast den stämmer.. Jag  har gjort läxa(tränar på min idrottsuppgift), Jobbigt!

Det ända som är kvar att göra nu är att hitta en gång låt...

..................
Jaha annars, så slutade vi tidigare idag (eftersom vi inte hade någon hemkunskap) LALALA!!! Så jag och Hanna hängde lite i biblioteket, där två i klassen satt, vi hjälpte dom med läxor och dom busringde lite till några av Hannas kompisar...ehh, sen skulle bibblan stänga så vi åkte hem till Hanna och gjorde en blogg till henne, jag kollade igenom alla låtar Hanna hade på sin mobil m.m.... Trevlig trevligt..

Det frå bli biologiplugg i helgen för det orkar jag inte idag( har för mycket att tänka på) t.ex idrottsblalbalba...

hugs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0