VARS ÄR ALLA??

Grymt konstig dag idag, endast 11 pers iklassen idag, alla andra är "sjuka"
Det var lika bra utan alla, tyst och skönt.... med lite musik..

Vi började med att pynta klassrummet, vi pyntade upp gammaltskit som vi hade i skåpet och klippte ut röda pappers tomteluvor åt alla fotbollsspelare, haha
 sen kom luciatåget in i klassrummet, alla lärare, hahaha Magnus, fredrik och kalle var roligast..
dom bjöd oss även på pepparkakor...

Sen skulle dom bedömma klassrumen, vi sjöng tänd ett ljus..hehe smörarnaaa
Några klasser satsade så in i norden...

Jag kom även på att jag kommer måsta laga min mat själv, alla andra är "sjuka"....Åååhh

vi skippade svenskan för Maria tyckte vi var för få och hon hade basillskräck..
så nu är det hål eller något liknande....

Krya på er alla sjuklingar

Kommentarer
Postat av: haniini

Jag missar allt roligt alltså, sämst jag är.

Bring it all home to me är mycket bättre, :)

11 personer, men guuud, villka är det som håller sig friska, ?

Bra imunförsvar ni har,&jag gissar att en av dom är du iallafall, men imorron kommmer jag till den efterlängtade skolan, heh, not. Jomen jag kommer iallafall ^^

2008-12-11 @ 16:21:13
URL: http://haniinidevil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0