Förra veckans bilder.

Ojojoj, vad glad jag blev nu i det dystra, fick en kommentar av en läsare, förvisso bara att jag skulle lägga in fler bilder, och självklart kan jag göra det, vad roligt!
Nu när jag har en läsare där ute, får du gärna tipsa om vad du vill se för bilder och vad jag ska skriva om!
oxox

Här kommer lite bilder sammafattningsvis förra veckan och för någon dag sedan...

Pizzatime!

Gó fika!

Matilda fotograferar när cassandra tävlar...

nu laggade datorn lite, tror jag har sovmorgon imorgon hinner säkert sätta mig framför datorn en stund!
God natt, nu ska jag läsa läxa, 18-84... jobbigt!


Kommentarer
Postat av: M

Förvisso är jag trött så huvudet hänger på sned.

Men det är i alla fall trevligare när bilden är rättvänd! Skärpning!

2008-12-03 @ 01:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0