Intresseklubben antecknar för 4543 gången...

God kväll!

idag har det varit en bra dag, som igår... Vi hade väldigt slappa lektioner eftersom den halvan som babblar i klassen var sjuka och då menar jag den förkylde! HAHAHAHAHA ojoj vad skoj jag har, och det är förmodligen bara jag och någon till som fattar skämtet.. sak samma..
På elevensval så var jag i slöjde och gjorde en ring, den ristade jag in ett hjärta på och gav den till mamma, det var tanken som räknades, och det hoppas jag hon fattar, annars hade den inte sett ut som den gör...

Har suttit och sett på Ugly betty, Lindsay Lohan var med och spelade, men inte som sig själv. Sen satt vi och kollade på Groomer has it, till det fikade vi lussekatter och kladdkakemuffins, mumsigt värre!

Nu ska jag plugga Engelska och hemkunskaps glosor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0