Råkade somna

Kom just hem, från klassresan. Det har varit en super trevlig helg men alla klasskamrater! Vi har badat, tävlat, paddlat kanot, bastat, spelat kort, jag har stukat (brutit) fingert, Ätit mat i masso, m.m. Vi har haft så trevligt tycker jag, men det tror jag alla andra tycker också! I går kväll berättade vi massa hemskheter mitt i natten, snacka om att blir rädd, man vågade ju knappt gå på toaletten, Det säjs ju att det spökar på lyckebo! (en död vaktmästare)!  Tack så hemskt mycket till alla föräldrar som varit där och gjort så att vi kunnat göra resan! Speciellt till min mamma! även ett stort tack till Norrmejerier som gav oss juice och youghur,  ICA som vi fick massvis med frukt av och även ägg fabriken som vi fick massor av ägg av!  Tack Tack Tack!

uppdatering: Jag kom inte just hem, utan jag råkade somna när jag skrev inlägget.

bilder kommer på några av dom kommande inläggen!


Kommentarer
Postat av: Tonje

Har du rönkat fingret? Axel hade brutit tån!

Britta var duktig tycker jag!

2008-09-02 @ 19:10:58
URL: http://tonjjes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0