080826.

Chill dag vi hade idag, Det började med matte klockan 9.25 men våran lärare blev sen så vi började kanske tio minuter efter. sen så hade vi svenska och sen lunch och efter det så var det idrott sen slutade vi. Annars hade vi haft EV (elevensval) men vi har inte valt än så det blev inget!  Idag har vi även spelat kort på rasten, Det är ett väldigt bra sätt att få tiden att rinna i väg.

På fredag blir det klassresa till söndag, just nu känns det inte så poppis eftersom jag är så sjukt förkyld! Det har typ runnit i näsan hela dagen, jag har även varit väldigt hängig enligt en klasskamrat, Jag är även varm på pannan och fryser när jag kommer ut. Stackars mig!

Igår kväll var vi ute och skatade lite på tennisplanenen jag och några tjejer, Väldigt trevligt! Jag fick även några applåder av några små killar cyklade förbi enligt en kompis! Haha , fast bli inte lurade nu, så bra är jag inte!

imorgon och i övermorgon är det VILA utförsäljning! Det blir ju skoj efter som jag har lite pengar som bara ligger. Kanske dags att köpa ett till par jeans, Jag skulle vilja ha lite mer jeans liknande jeans och inte blåa! Jag får se om jag hittar något i sånna fall lovar jag att jag fotograferar det och lägger ut det på bloggen! ♥


Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0